Više od 40 godina direktno delujemo kao regionalni distributer za neke od najvećih međunarodno priznatih brandova odeće i obuće u modnoj industriji. Formirana od strane [ … ]
Fashion Company je Grupa sa funkcionalnom strukturom. Ova vrsta organizacije nam omogućava visok stepen specijalizacije za zaposlene i veoma lako se može prilagoditi potrebama kompanije [ … ]
Verujemo da je snažna pozicija kod kuće od ključnog značaja za održavanje reference u inostranstvu pa je celokupan model uspešnog poslovanja u Srbiji značajan reper za dalji razvoj u regionu [ … ]
Maloprodajna strategija Fashion Company se zasniva na inovacijama i različitosti u odnosu na konkurenciju. Obzirom da naša maloprodaja neprestano raste i razvija se novim otvaranjima [ … ]
Fashion Company je najveća retail kompanija u regionu jugoistočne Evrope koja se bavi modom i modnom maloprodajom i veleprodajom sa preko 100 svojih maloprodajnih mesta u Srbiji i regionu (Crna Gora, Severna Makedonija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Albanija). Brendovi koje Fashion Company zastupa pripadaju klasi svetski poznatih modernih urbanih brendova kao što su: Diesel, Levi’s, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Scotch & Soda, Replay, Timberland, Camper, Steve Madden, Cesare Paciotti, Bata, Liu Jo, Guess, Mango, Desigual, Inuikii, Mou, Paciotti 4US, UGG i mnogih drugih. Specifičnost poslovanja Fashion Company jeste ponuda široke lepeze odevnih proizvoda, obuće i aksesoara, zrela maloprodaja, poznati svetski brendovi i geografski različite ali uvek premium lokacije na kojima posluje.
Kroz kontinuiranu posvećenost najmodernijim metodama promocije koje su u skladu sa svetskim trendovima, svojim kupcima 365 dana u toku godine nudimo inovacije u iskustvu kupovine kojima postavljamo standarde na polju maloprodaje. Osim istančanog koncepta multibrand radnji, gde se kao stub nalazi Fashion&Friends, u sferi digitalne komunikacije se od konkurencije izdvajamo time što snimamo social media kampanje na mesečnom nivou kao svojevrsni style guide za fanove brendova iz našeg portfolija. Njih prate i specifične retail akcije osmišljene da motivišu na kupovinu. Na kraju (ali ne i najmanje važno), tim okupljen oko izbora dekora, muzike i ostalih detalja u retail prezentaciji svoj posao shvata ozbiljno i predano pa tako uvek imamo nešto novo i zanimljivo kad uđete u neku od naših prodavnica.
U postizanju poslovnih uspeha Fashion Company redovno uvodi i primenjuje savremena tehnološka dostiguća kojima kreira pun ugođaj u radnjama i doprinosi celokupnom prijatnom ambijentu. Kroz led panele koji su postavljeni na pažljivo biranim mestima kreiramo posebnu notu informisanja kupaca o kampanjama i akcijama koje su u toku. Na taj način, vizuelno- inovativnim pristupom u radnjama, kupcima plasiramo novosti u vezi sa njihovih omiljenim modnim brendovima. Kako bismo što bolje upoznali potrebe i navike naših kupaca, koristimo savremene sisteme praćenja i analize koji nam pružaju mogućnost kreiranja posebnih strategija prodaje i komunikacije. Sa druge strane, kompanija primenjuje sisteme napredne statistike za analizu celokupnog biznis poslovanja, koji su osnova strateškog planiranja i pristupa poslovanju.
Fashion company zastupa brendove koji svojim delovanjem i poslovanjem daju pozitivan primer drugima na polju primene metoda zaštine i očuvanja životne sredine. Proizvodnja tekstila, odeće i obuće koji danas predstavljaju ključne elemente modne industije, prema različitim istraživanjima smatraju se jednim od najvećih zagađivača okoline. Kako bi smanjili taj negativni uticaj, predstavici modne industije primenjuju različite koncepte održivog razvoja kao što su eko dizajn, nove tehnologije izrade vlakana, recikliranje, savesna potrošnja vode itd. Među pozitivim praksama nalazi se poznati brend Timberland koji svoje đonove izrađuje od recikliranih materijala, zatim Guess koji kroz primenu eko kesa šalje poruku o važnosti zaštite prirode, potom Mango koji celu kolekciju posvećuje održivom pristupu modi itd…
Godina nam je dobro počela, što pokazuju svi naši komercijalni parametri. Ovi rezultati su takođe podržani relativno dobrim makroekonomskim okruženjem širom regiona i nastavkom pozitivnih trendova iz prethodne godine. Naša maloprodajna mreža je porasla zbog investicija u dalje širenje u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Makedoniji, koje od skora nastavljamo i putem putem e-commerc-a. Sa zadovoljstvom konstatujemo da su naši rezultati takođe prepoznati od strane rejting agencija, te je Bisnode ocenio naš rejting na ’triple A’ sa aspekta boniteta u protekle tri godine. Trendovi koji se uočavaju na nivou Grupe takođe se odražavaju i na lokalni nivo: sve naše sestrinske firme su zabeležile rast u prvom kvartalu 2018. godine.
Najbolji način da sagledate ozbiljnost i profesionalnost sistema Fashion Company jeste da sagledate najvažnije brojne parametre koji govore tome u prilog.
Rezultati koje u regionu jugoistočne Evrope postižemo na godišnjem nivou najbolje svedoče o našim dostignućima.
U čemu smo dobri?
Vaša doza inspiracije
Kampanje i modeli u njima stvaraju fantaziju oko brenda. Uvek je važilo da imamo jake slike. Bez toga, nismo mogli ući u sve kategorije u koje smo ušli. Zaista je to bilo temelj odakle je izgrađena kuća Guess. Na početku nismo imali novac za plaćanje velikih imena, pa je tako krenula potraga za novim licima na čemu počiva 30 godina istorije Guessa. Bilo je zanimljivo pratiti njihove karijere nakon Guess-a, za fotografe i modele, jer izloženost širom sveta postaje toliko velika.
Vaša doza inspiracije
Američki stil govori o poverenju, nezavisnosti, različitosti i slobodnom izražavanju. Put ka uspehu nije jednostavan za navigaciju, ali uz naporan rad, trud i strast, moguće je ostvariti američki san. Pobeda je u tome što prepoznajemo sav trud koji ste uložili ka postizanju vašeg sna.
Vaša doza inspiracije
Diesel je pionir ideje luksuznog denim-a, i mi još uvek predvodimo to tržište. To obuhvata mnogo više: potrošači vole brend, životni stil, mentalitet Diesel-a. Ja sam kontinuirano pod uticajem osećaja da je muzička kultura uhvaćena krajem 60-tih - za moju generaciju, bila vreme pobunjenika, protiv naših roditelja, protiv svega.
Journal donosi vremeplov u devedesete kroz objektiv fotografa Luke Boškovića i Stefana Stojanova.
Calvin Klein donosi estetiku čistih linija, svedenih silueta i suptilne provokacije, ostajući veran DNK-u brenda koji je oblikovao modne ikone jedne generacije.
Novi editorijal donosi sve ono što volimo, autentičnost, jednostavnost i bezvremenski stil.
Foto: Luka Bošković i Stefan Stojanov / @lukaboshkovic @faustojanov
Stajling: Vanja Pantin / @vanjapantin
Kosa: Vasilisa Maljm / @vasilisamaljm
Šminka: Jovana Marković / @jovana.mua
Asistent stilistе: Ema Krsmanović / @emaakrsmanovic
Modeli: Nina Rajšić za J’s Management, Lazar Dedić za Vampire Management / @rajsic.nina @__jsmanagement @saintlazared @vampiremgmt
Journal Srbija, Jun 2025 @journalsrbija
#fashioncompanyofficial #fashionandfriendsofficial #calvinklein
DJ Luton got us moving.
While DJ Jock made sure we didn’t stop.
HUGO energy from start to finish. 🔥🎧
#HUGOYourWay @hugo_official
Hot Since 82 just turned the heat up 🔥
#HUGOYourWay @hugo_official
HUGO took over Split.
U klubu Porat, HUGO je pomerio granice i pretvorio prostor u svet u kom je sve moguće — bez pravila, bez filtera, samo sirova energija i autentičan izraz.
Od Love Room, preko Office Room-a, Fragrance zone, pa sve do Kissing Booth-a, svaka prostorija bila je svet za sebe. I svaka je nosila deo HUGO identiteta: lični, slobodan, direktan.
Od warm-up-a do finalnog drop-a:
🎧 Luton
🎧 Hot Since 82
🎧 DJ Jock
#HugoYourWay
We create experiences to remember – and looks you can’t forget.
#HUGOYourWay
Behind the scenes at the @hugo_official official workshop in Split.
U kreativnoj radionici sa HUGO dizajnerimq, naši su gosti dizajnirali modne dodatke koji ističu njihov karakter.
Rezultat?
Unikatni komadi, kreativna energija i stil koji ne staje u kalup.
Jer kad si svoj- onda si HUGO.
#HugoYourWay
Na evropskom HUGO eventu u Splitu slavili smo ono najvažnije u modi – autentičnost.
U društvu influensera iz regije i svetski poznatih imena uz pomoć HUGO dizajnera dizajnirali smo modne dodatke koji su istaknuli njihove karaktere. Kreativnost nije imala granice – baš kao ni stil.
Jer prava moda počinje onda kad si svoj.
Crafted by vision. Powered by @hugo_official
#HUGOYourWay
Denim je uvek u trendu, ali nikad nije bio ovako dobar.
#Repost: Replay
DODATNIH 20% popusta na OUTLET ponudu.
Ne propusti priliku i ugrabi komade omiljenih brendova u Fashion&Friends prodavnici ili online.
Zakorači u sezonu sa stilom: kupi komad iz nove kolekcije u Camper prodavnici u TC Galerija i uz račun od 12.000 dinara dobićeš poklon – najnoviji Camper Magazine.
Akcija važi od 11. juna do 10. jula 2025. ili dok zalihe traju.
#Camper
Letnji ritam u znaku udobnosti i stila.
Superdry donosi prirodne materijale i opuštene krojeve za dane provedene napolju.
Košulje od lana, šortsevi i lagani slojevi dostupni su sada u prodavnicama i online.
Repost: #Superdry
Journal nam donosi modnu priču sa brendom Tommy Hilfiger i predstavlja nam prolećnu kolekciju za 2025. godinu. Dokaz da klasika nikada ne izlazi iz mode.
Kroz saradnju sa Sofiom Richie, brend osvežava estetiku tihog luksuza, spajajući modne standarde prošlosti i sadašnjosti.
Foto: Luka Bošković @lukaboshkovic i Stefan Stojanov @faustojanov
Stajling: Vanja Pantin @vanjapantin
Asistent stiliste: Ema Krsmanović @emaakrsmanovic
Šminka: Ana Kovačević @makeup_anakovacevic
Frizura: Srđan Kolarević @srdjanhairr
Modeli: Dora Spasić za J’s Model Management, Kosta Zečević za Fox @__jsmanagement @foxmodelserbia
Journal Srbija, Maj 2025 @journalsrbija
Sun, sea, and signature @guess style.
Summer, redefined.
#LoveGUESS #GUESS #Mykonos #GUESSExperience #GUESSEurope
Elevating beachwear with @guess – where style meets sophistication.
#LoveGUESS #GUESS #Mykonos #GUESSExperience #GUESSEurope
Repost: #LeaStankovic #NatasaPejasinovic
Vreme je za PRE-Sale! 🛍️📲
Ne propustite do 40% popusta na odabrane artikle iz kolekcije proleće/leto 2025 – sada u mono-brend, Fashion&Friends multibrend radnjama i online.
Prenosimo vam atmosferu sa ekskluzivnog evropskog @guess događaja, gde je brend pažljivo mislio na svaki detalj.
Influenserke iz cele Evrope uživale su na jednoj od najpoznatijih plaža na Mikonosu – Kahlúa beach, koja će tokom celog leta biti brendirana u prepoznatljivom GUESS duhu.
U okviru iskustva, gosti su prisustvovali autentičnoj grčkoj večeri u restoranu Sea Satin, dok je poseban utisak ostavila poseta GUESS prodavnici, smeštenoj unutar zidina starog grada Mikonosa.
#LoveGUESS #GUESS #Mykonos #GUESSExperience #GUESSEurope #GUESSwatches
Dizajnirane za tempo metropole.
Premiata patike spajaju luksuznu estetiku i udobnost, namenjene za one koji u svakom koraku biraju više.
#Repost: Premiata
Stav počinje od cipela. Steve Madden ove sezone diktira letnji stil kroz siluete koje osvajaju grad, od platformi do minimalističkih sandala. Visina nije samo u potpeticama, već u samopouzdanju.
#Repost: SteveMadden
https://loom.ly/HdKgt14
Letnji stil u svom najsmelijem izdanju. Glumac i model Cooper Koch predvodi kampanju Calvin Klein proleće/leto 2025, u kojoj se denim nosi nisko, a ikonični lastiš donjeg veša postaje stilski akcenat.
Repost: #CalvinKlein
Svetski poznati američki brend @guess okupio je influensere iz cele Evrope na Mikonosu – jednom od najatraktivnijih grčkih ostrva.
Cilj ovog okupljanja bila je promocija nove letnje kolekcije. U narednim objavama pogledajte koje su komade izabrali influenseri iz našeg regiona.
#GuessMykonos
Svečano smo otvorili vrata nove Armani Exchange radnje u Galeriji Beograd.
U prepoznatljivom A|X duhu, veče je proteklo uz koktel atmosferu, muziku koju je obeležila DJ Nadežda Dimitrijević i prisustvo brojnih zvanica iz sveta mode i medija.
Posebnu pažnju privukli su i gosti iz A|X zajednice – Maja Mitrović, Vladimir Gašić, Aleksa Todorović i Mina Milutinović.
Vidimo se u TC Galerija!
#ArmaniExchange #AXSS25
U ritmu grada i stilu brenda Armani Exchange, nova radnja u šoping centru Galerija Beograd svečano je otvorena uz posebno veče koje je okupilo ljubitelje mode, influensere i predstavnike medija. Novi A|X prostor odiše prepoznatljivim identitetom brenda – urbanim luksuzom, čistim linijama i kolekcijama koje spajaju metropolitenski duh sa italijanskom elegancijom. Pogledajte kako je izgledalo otvaranje i osetite atmosferu brenda Armani Exchange.
#ArmaniExchange #AXSS25
HUGO WORKSHOP
Prošlog petka u HUGO radnji u Galeriji Beograd održan je ekskluzivni workshop u saradnji sa @reofficiaal, gde su se kreirali unikatni modni dodaci inspirisani aktuelnom HUGO kolekcijom.
Naši gosti, @lazarfilipovicc, @stajkovacmila, @filarrimusic, @amnicaje, @streetfashion101 i @mladenovicsandraaa, pokazali su kako se stil i personalizacija susreću baš tamo gde moda postaje lična.
Radionica je bila uvertira za nezaboravnu HUGO žurku u Splitu, a atmosfera? 🔥
@hugo_official #HUGOYourWay
Something big is coming…
Pripremi se za noć koja se ne zaboravlja jer HUGO Croatia Nights dolazi u Split.
Za vrhunski provod zadužen je svetski poznati DJ HOT SINCE 82 uz podršku regionalnih imena DJ Luton i DJ Jock.
Hoćeš na listu? Prati nas i saznaj kako da budeš gost na ovoj ekskluzivnoj žurci.
Više detalja uskoro.
@hugo_official #HUGOYourWay