title image

O nama

Fashion Company je najveća retail kompanija u regionu jugoistočne Evrope koja se bavi modom i modnom maloprodajom i veleprodajom sa 100 svojih maloprodajnih mesta u Srbiji i regionu (Crna Gora, Makedonija, Hrvatska, Rumunija).

REČ MENADŽMENTA

Menadžment kompanije sačinjen je od profesionalnih, kvalifikovanih, odlučnih, hrabrih ljudi koji uz ogromnu posvećenost upravljaju resursima Fashion Company.

DRAŠKO BABIĆ
Generalni direktor grupe

Fashion Company se vrlo dinamično razvijao u poslednjih 30 godina. Postali smo lider u regionu, prepoznatljivi... >>>

po širokoj ponudi monobrend prodavnica vodećih svetskih proizvođača modne odeće, kao i po multibrend konceptu Fashion & Friends, koji postoji više od 10 godina. Preko ponude smo kreirali potražnju na tržištu, što je bio jedan od glavih ciljeva. Još od osnivanja, strane banke nas rangiraniju kao tripl A klijenta. Nećemo biti ništa manje ambiciozni ni u narednom periodu, i u skladu sa tim zadržaćemo naš dinamičan i održiv rast, kako kroz proširenje ponude, tako i kroz ulazak na nova tržišta u Istočnoj Evropi. Već smo postigli promet od 100 miliona evra, broj zaposlenih je porastao na hiljadu, a broj radnji na preko sto. Konstanto unapređujemo naše poslovanje i u izazovnom okruženju jačamo naš tim. Jednostavno rečeno, avantura se nastavlja.

Tatjana Dimitrijević
Finansijski direktor grupe

Na osnovu rezultata dugoročnog ubrzanog rasta, značajnog povećanja profitabilnosti koju ostvarujemo u zemlji i regionu... >>>

i statusa poželjne kompanije za finansiranje daljnjeg rasta poslovanja od strane banaka, mogu sa pravom da kažem da sam veliki optimista po pitanju finansijske perspektive kompanije i mogućnosti da se uspešno suočavamo sa dinamičnim i složenim okruženjem. U narednom periodu prioritet nam je  uspostavljanje kontrolinga kao jedinstvenog centra za izveštavanje, koji će omogućiti maksimalni fokus na značajne parametre profitabilnosti, na rast prihoda i optimizaciju troškova. Kao osnov za donošenje efikasnih finansijskih odluka kojima kreiramo vrednost za kompaniju, finansijsko odlučivanje mora da bude zasnovano na načelu racionalnosti, sigurnosti i likvidnosti, što direktno utiče na uspešnost kompanije. Ključni izazovi su optimalna upotreba raspoloživih resursa, izbori prioriteta i izbegavanje rizika. Naš zadatak je da investiramo, finansiramo i obezbedimo resurse, kako bismo otvorili vrata novih tržišta i novih mogućnosti.

Jordan Džaković
Komercijalni direktor grupe

Stremimo ka dinamičnom poslovnom okruženju, izazovi nas pokreću. Rezultat je naš cilj. Ako je rezultat ispunjen, zadovoljan tim je moj poseban cilj.

Jasenka Stekić
Direktor za marketing, korporativne komunikacije i razvoj koncepta maloprodaje grupe

Za našu novu budućnost, fokus je važniji nego ikada.... >>>

Kako bismo krajnjem korisniku pružili pozitivno iskustvo na svakom nivou prodaje i usluge, neophodno je da budemo fokusirani na digitalne kanale komunikacije u svakoj dodirnoj tački sa potrošačima. Takođe, negujući profesionalan odnos sa našim strateškim partnerima iz celog sveta u poziciji smo da prenosimo uspešne poslovne obrasce i primenjujemo ih u zemljama Centralne i Istočne Evrope, gde poslujemo.

Nova generacija edukovanih potrošača može razviti i menjati tržište upoređujući i tražeći uvek novo i bolje od konkurencije.

Sa ponosom ističem da smo svojim  dugogodišnjim radom i naprednim razmišljanjem zaslužili mesto lidera i onoga na koga se ugledaju u modnoj industriju u celom regionu.

Vladimir Kraljačić
Direktor operacija grupe

Naša kompanija je spremna za novi iskorak u daljem razvoju. Tržiše Srbije je već osvojeno kroz lidersku poziciju u konkurenciji modnih... >>>

brendova, a u narednom periodu spremni smo da to postanemo i u regionu. Pored Crne Gore, Makedonije i Hrvatske gde poslujemo već nekoliko godina, spremamo se za ulazak na tržište Bosne i Hercegovina i Rumunije. Pored tradicionalno prepoznatljivih internacionalnih brendova koje predstavljamo kroz naše maloprodajne objekte, posebno smo ponosni na naš maloprodajni multibrend koncept Fashion&Friends, koji na najbolji način prezentuje rad naše kompanije. Ono što je svakako u fokusu našeg poslovanja je razvoj zaposlenih, prepoznavanje njihovih potreba i potencijala za napredovanje, a takođe i prepoznavanje želja naših potrošača, kako bismo još više unapredili uslugu i kreirali izuzetno šoping iskustvo.Praćenje trendova u modnoj industriji i informacionim tehnologijama je svakako ono što će nas voditi u budućnost.

Tamara Drasković
Direktor maloprodaje

Nastavljamo da namećemo trendove renomiranih svetskih brendova... >>>

jačajući poziciju u modnoj eliti kao lideri u regionu. Nastojimo da kompanija iz dana u dan širi svoje geografske granice, kao i portfolio brendova koje zastupa.

Dušan Brdar
IT direktor

Fashion company se veoma brzo razvija kako u klasičnom ritejlu tako i tehnološki... >>>

Centralizacija, digitalizacija i ubrzanje biznis procesa poslovi su koji su obeležili prethodni period, dok u budućem periodu nastavljamo sa praćenjem, osvajanjem i primenom novih tehnologija i najboljih praksi. Razvoj kadrova, napredovanje i prepoznavanje novih talenata preduslov su za inovativna rešenja kojima posebno pridajemo značaj u IT sektoru. Našu budućnost vidim kao autoput digitalne transformacije sa ciljem usklađivanja poslovanja i procesa prema generacijama Y i Z.

„Gledajte u budućnost i tamo ćemo se sastati…”

Manja Babović
Direktor za razvoj brendova

Najbolji način da predvidimo budućnost jeste da je sami kreiramo. U tom pravcu... >>>

nastavljamo svoj razvojni put, unapredjujući postojeće i razvijajući nove brendove, uz konstantno ulaganje znanja, energije i kreativnosti, kao nepresušnih izvora novih ideja. Sveže ideje našeg tima, kao najskuplji resurs modernog doba, čine da uvek budemo korak ispred drugih. U cilju očuvanja liderske pozicije, osluškujemo potrebe tržista, a kroz inovativne strategije i savremeni ritejl koncept  udahnjujemo život novim brendovima, pomeramo granice,  postavljamo standarde  i zajedno rastemo. Strast prema estetici i najnovijim dizajnerskim rešenjima poznatih  svetskih brendova već nekoliko decenija  delimo sa  našim cenjenim potrošačima, čije zadovoljstvo će nam biti prioritet i u budućnosti.

Tanja Mirčetić
HRBP menadžer

U periodu velikog razvoja i osvajanja novih tržišta HR je postao strateški partner... >>>

u kompaniji i ima svoju ulogu: da izgradi kulturu koja je inovativna, stabilna, orijentisana na ljude, na timove; da regrutuje, zapošljava, zadržava i razvija najtalentovanije zaposlene u regionu. Očekivanja potrošača se menjaju, očekivanja zaposlenih se menjaju. Uspeh je kada je organizacija spremna da podnese sve te promene. To može ona organizacija koja shvata da su zaposleni na prvom mestu, i koja vodi računa o svojim ljudima, kako bi bolje brinuli o potrošačima. Prepoznajemo važnost ljudskog kapitala i svu pažnju usmeravamo na građenje čvrstih veza sa zaposlenima i na uspostavljanje odnosa uzajamnog poverenja. Lideri smo na tržištu, jer gradimo lidere u organizaciji.

Nebojša Kontić
Direktor veleprodaje

Čvrsta osnova i pozicioniranost kompanije kao lidera u modnoj industriji... >>>

daju nam zamajac da rastemo i razvijamo se, ali i da svim našim partnerima u regionu omogućimo to isto. Pratimo svetske trendove, dovodimo u Srbiju i region brendove koji su u žiži interesovanja i iznova postavljamo najviše standarde i kreiramo tržište. Snažan tim, posvećenost, predanost, ambicija ka dosezanju najviših ciljeva i dalje će biti naši pokretači i ono što nas vodi napred.

Naše veštine i ekspertiza

Po čemu se izdvajamo?

Rezultati koje u regionu jugoistočne Evrope postižemo na godišnjem nivou najbolje svedoče o našim dostignućima.

 

U čemu smo dobri?

Distribucija internacionalnih modnih brendova 0

Razvoj novih koncepata maloprodaje 0

Modna ekspertiza 0

Planiranje i analiza podataka 0

Sjajan marketing 0

1 1
HR

Angažovanje zaposlenih je od ključnog značaja za uspeh kompanije. Na kraju krajeva, angažovani zaposleni je produktivan. Kako bi povećali angažman zaposlenih, uveli smo neku vrstu takmičenja u aktivnosti zaposlenih, praćenje ostvarenja i međusobnu konkurenciju. Zatim su tu nagrade i priznanja menadžmenta, koji služi za napredovanje. Takođe redovno vršimo ankete kako bi zaposleni znali da se njihov glas čuje i vrednuje.

2 2
Zapošljavanje

Najveća i najcenjenija investicija naše organizacije su zaposleni. Program napredovanja u karijeri pomaže da se angažuje radna snaga, jer se zaposlenima pruža mogućnost napredovanja kako lično tako i profesionalno. Pored toga, pomažemo u negovanju talenata unutar organizacije, smanjujući vreme i troškove vezane za zapošljavanje izvan kompanije.

3 3
Obuka

Održavanje jake, pozitivne korporativne slike je važno i pomaže nam da privučemo vrhunske talente u sve većem timu. Odeljenje ljudskih resursa igra ključnu ulogu u održavanju imidža organizacije, pa uvek razmišlja o tome kako se brending kompanije ogleda u našim naporima za zapošljavanje, samom radnom mestu i u medijima.

4 4
Karijera

Da bi postigli ispunjenje postavljenih ciljeva, imamo sistem praćenja zaposlenih i njihovih rezultata. Uložili smo u razvoj posebnih alata koji upravljaju učincima, a koji zaposlenima i menadžerima olakšavaju praćenje i merenje napretka ljudskih resursatokom cele godine.

NAŠI PARTNERI

Naša kompanija u segmentu marketinga sarađuje sa velikim pulom medija u regionu bivše Jugoslavije. Reč je o medijskim izdanjima kompanija Adria media, Ringier Axel Springer, Attica media, Color press, Alma quattro, Skyboard, Naxi, Radio S, Elmag, Play fm, RTV Pink, RTS, PRVA TV, HAPPY TV, Wannabe magazine, Conor komnikacije, Hyper design i drugim. Naši brendovi su obavezan deo magazinskih izdanja Harper’s Bazaar, Elle, Grazia, Men’s Health, Esquire, Cosmopolitan, Gloosy, Story, Hello, Gloria. Listu poslovnih saradn ika kroz delovanje sektora Finansija, Logistike i komercijalni poslova čine kompanije poput Alkemy, Grafix, DPC, Milšped, Comtrade, Info media group, Roloflex, VB, MTS, Metropolis, Unicredit banka, Ušće shopping center, Delta city, Rajićeva Shopping center, Big Fashion i Big shopping center, Forum shopping center i dr.