title image

Karijera

HR strategija

 

Briga o zaposlenima se sprovodi na isti način kao što to činimo za naše potrošače. Razvijamo talente putem menadžerskog principa. Individualni pristup je naša omiljena strategija, jer verujemo u talentovane pojedince. Ideja koja stoji iza strategije HR je da omogući našim kadrovima  da se razvijaju kroz pristup i razmenu komercijalnih i kreativnih talenata kao i stručnosti kroz visoke standarde i dobru praksu iz industrije. To znači da brendovi koje zastupamo imaju višestruke koristi od sinergije koja dolazi iz naših redova. Koncept rukovođenja kadrovima se može sažeti u jednostavnu formu – Dobra praksa uz stalne inovacije.

Zaposlenje

 

Da li želite da proširite svoju maštu?
Fashion Company je u epicentru inovacija u segmentu urbanih i „lifestyle“ brendova. Mi stalno pomeramo granice uz stroge principe koji leže u našim korenima i dugogodišnjoj tradiciji koja nas je dovela do liderske pozicije u regionu a koja je inspirisana snažnim vrednostima.

 

Kliknite ispod da se prijavite za naše otvorene pozicije :

Specijalista Finansija

Radni zadaci i aktivnosti:

  • Učestvovanje u praćenju i kontroli svih novčanih tokova;
  • Učestvovanje u izradi periodičnih finansijskih izveštaja o poslovanju (Cash Flow, Bilans Stanja, Bilans Uspeha, Izveštavanje o troškovima, investicijama, garancijama, ino obavezama, i sl.);
  • Učestvovanje u pripremi dokumentacije za odobrenje kredita i za potrebe monitoringa banaka;
  • Praćenje potraživanja i obaveze kompanije;
  • Učestvovanje u pripremi podataka za budžetiranje;
  • Praćenje deviznih naloga za plaćanje;
  • Vođenje evidencije obaveza prema ino dobavljačima; sa dobavljačima i kupcima upoređivanje knjigovodstvene evidencije;
  • Vođenje evidencije datih i primljenih sredstava obezbeđenja (garancije, menice i sl.);
  • Vođenje evidencije o polisama osiguranja i lizingu;
  • Kontrolisanje svih isprava koje povlače materijalno-finansijske obaveze;

Uslovi i kvalifikacije:

  • Visoka stručna sprema
  • Potrebno znanje engleskog jezika;
  • Minimum 5 godina iskustva u struci i finansijama;

 

Vašu prijavu možete poslati na e-mail konkurs@fashioncompany.rs najkasnije do 15.5.2021.

Obavezno u naslovu e-maila napišite naziv pozicije za koju konkurišete.

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

U procesu selekcije kandidati neće biti neposredno niti posredno diskriminisani u odnosu na zdravstveno stanje, odnosno invalidnost, pol, boju kože, starost, nacionalnu pripadnost, veroispovest, bračni status, seksualno ili političko opredeljenje, članstvo u različitim organizacijama ili neko drugo lično svojstvo.

Napomena: Kontroling, računovodstvo i finansije su tri odvojena tima Fashion Company-ja, zato bismo zamolili da nam se na ovaj oglas jave kandidati koji su imali iskustvo u finansijama. Kandidate sa iskustvom u kontrolingu i računovodstvu ćemo rado regrutovati kada budemo otvorili pozicije u timu kontrolinga i računovodstva.

Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Prodavac Novi Sad

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Uslužuje potrošače i prodaje robu u maloprodajnom objektu;
  • Vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Broji, sortira, precrtava stare cene i lepi nove cene (prilikom sniženja);
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, slaže i odvaja robu u maloprodajnom prostoru i magacinu;
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, kontroliše šifre i deklaracije robe/artikala u prodajnom i magacinskom prostoru;
  • Informiše potrošače o trenutnim akcijama sniženja robe/brenda u maloprodajnom objektu, kao i o novoj kolekciji;
  • Radi na kasi, pos terminalima, platnim karticama, čekovima i ostalim sredstvima plaćanja, da prodati artikli budu evidentirani kroz registar kasu;
  • Kontroliše zalihe robe u magacinu u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, a radi dopune asortimana kolekcije/brenda;
  • Po potrebi prisustvuje obukama i treninzima za maloprodaju;
  • Profesionalan, ljubazan odnos prema svakom potrošaču/gostu koji uđe u maloprodajni objekat;
  • Svojim prisustvom u maloprodajnom objektu smanji/minimalizuje mogućnost krađe robe;
  • Profesionalnim i kulturnim ponašanjem spreči nastanak konfliktnih situacija, kako sa potrošačima tako i sa ostalim zaposlenima;
  • Pridržava se pravila ponašanja propisanih Kodeksom poslovnog ponašanja kod poslodavca;
  • Radi na ostvarivanju dnevnih/nedeljnih/mesečnih/sezonskih planova prodaje u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije;
  • Proaktivnost, energičnost;
  • Dobre komunikacijske sposobnosti;
  • Spremnost na permanentno usavršavanje u prodaji;
  • Ljubaznost, prijatan i profesionalni pristup kupcu;
  • Timska orijentisanost i kolegijalnost;
  • Spremnost za rad u smenama;

 

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

PRODAVAC U KIKO MILANO RADNJI

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

  • Uslužuje potrošače i prodaje robu u maloprodajnom objektu;
  • Vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Broji, sortira, precrtava stare cene i lepi nove cene (prilikom sniženja);
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, slaže i odvaja robu u maloprodajnom prostoru i magacinu;
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, kontroliše šifre i deklaracije robe/artikala u prodajnom i magacinskom prostoru;
  • Informiše potrošače o trenutnim akcijama sniženja robe/brenda u maloprodajnom objektu, kao i o novoj kolekciji;
  • Radi na kasi, pos terminalima, platnim karticama, čekovima i ostalim sredstvima plaćanja, da prodati artikli budu evidentirani kroz registar kasu;
  • Kontroliše zalihe robe u magacinu u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, a radi dopune asortimana kolekcije/brenda;
  • Po potrebi prisustvuje obukama i treninzima za maloprodaju;
  • Profesionalan, ljubazan odnos prema svakom potrošaču/gostu koji uđe u maloprodajni objekat;
  • Svojim prisustvom u maloprodajnom objektu smanji/minimalizuje mogućnost krađe robe;
  • Profesionalnim i kulturnim ponašanjem spreči nastanak konfliktnih situacija, kako sa potrošačima tako i sa ostalim zaposlenima;
  • Pridržava se pravila ponašanja propisanih Kodeksom poslovnog ponašanja kod poslodavca;
  • Radi na ostvarivanju dnevnih/nedeljnih/mesečnih/sezonskih planova prodaje u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta;

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije;
  • Poželjno iskustvo u profesionalnom šminkanju;
  • Proaktivnost, energičnost;
  • Dobre komunikacijske sposobnosti;
  • Spremnost na permanentno usavršavanje u prodaji;
  • Ljubaznost, prijatan i profesionalni pristup kupcu;
  • Timska orijentisanost i kolegijalnost;
  • Spremnost za rad u smenama;

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Prodavac

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Uslužuje potrošače i prodaje robu u maloprodajnom objektu;
  • Vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Broji, sortira, precrtava stare cene i lepi nove cene (prilikom sniženja);
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, slaže i odvaja robu u maloprodajnom prostoru i magacinu;
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, kontroliše šifre i deklaracije robe/artikala u prodajnom i magacinskom prostoru;
  • Informiše potrošače o trenutnim akcijama sniženja robe/brenda u maloprodajnom objektu, kao i o novoj kolekciji;
  • Radi na kasi, pos terminalima, platnim karticama, čekovima i ostalim sredstvima plaćanja, da prodati artikli budu evidentirani kroz registar kasu;
  • Kontroliše zalihe robe u magacinu u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, a radi dopune asortimana kolekcije/brenda;
  • Po potrebi prisustvuje obukama i treninzima za maloprodaju;
  • Profesionalan, ljubazan odnos prema svakom potrošaču/gostu koji uđe u maloprodajni objekat;
  • Svojim prisustvom u maloprodajnom objektu smanji/minimalizuje mogućnost krađe robe;
  • Profesionalnim i kulturnim ponašanjem spreči nastanak konfliktnih situacija, kako sa potrošačima tako i sa ostalim zaposlenima;
  • Pridržava se pravila ponašanja propisanih Kodeksom poslovnog ponašanja kod poslodavca;
  • Radi na ostvarivanju dnevnih/nedeljnih/mesečnih/sezonskih planova prodaje u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije;
  • Proaktivnost, energičnost;
  • Dobre komunikacijske sposobnosti;
  • Spremnost na permanentno usavršavanje u prodaji;
  • Ljubaznost, prijatan i profesionalni pristup kupcu;
  • Timska orijentisanost i kolegijalnost;
  • Spremnost za rad u smenama;

 

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Zamenik Menadžera prodavnice u Beogradu i Novom Sadu

 Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • U odsustvu šefa MPO organizuje i rukovodi poslovanjem maloprodajnog objekta
  • Aktivno učestvuje u realizaciji dnevnih/nedeljnih/mesečnih/sezonskih planova prodaje;
  • Organizuje pružanje kvalitetne usluge potrošacima ukljucujuci konstantnu primenu procedura i standarda, odgovara na zahteve potrošaca na kvalitetan i brz nacin
  • Organizuje rad u svojoj smeni i odgovoran je za rezultate rada u timu: određuje prioritete u radu, delegira zadatke saradnicima i kontroliše urađeno, upućuje zaposlene u način obavljanja aktivnosti, prati rezultate rada saradnika, motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika, sprovodi kompanijska pravila, informiše zaposlene o svim novinama
  • Organizuje i vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Kontroliše šifre, deklaracije i cene robe/artikala i obezbeđuje njihovu istaknutost u prodajnom i magacinskom prostoru
  • Obezbeđuje izlaganje robe u maloprodanom prostoru prema definisanim standardima
  • Informiše potrošače o trenutnim akcijama sniženja robe/brenda u maloprodajnom objektu, kao i o novoj kolekciji;
  • Radi i organizuje rad na kasi, pos terminalima, platnim karticama, čekovima i ostalim sredstvima plaćanja
  • Učestvuje u ažuriranju celokupne dokumentacije vezane za rad maloprodajnog objekata:
  • Vrši prijem, obradu reklamacionog zateva i obaveštava potrošača o ishodu postupka reklamacije, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i pratećim Pravilnikom;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Odredjivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Timski rad
  • Inovativnost i samoinicijativa
  • Spremnost za rad u smenama
  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Menadžer prodavnice u Beogradu i Novom Sadu

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Organizuje rad i rukovodi poslovanjem maloprodajnog objekta
  • Organizuje pružanje kvalitetne usluge potrošacima uključujući konstantnu primenu procedura i standarda, odgovara na zahteve potrošaca na kvalitetan i brz nacin
  • Organizuje rad i odgovoran je za rezultate rada u svom timu: definiše ciljeve, određuje prioritete u radu, delegira zadatke saradnicima i kontroliše urađeno, upućuje zaposlene u način obavljanja aktivnosti, prati rezultate rada saradnika, motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika, sprovodi kompanijska pravila, informiše zaposlene o svim novinama
  • Određuje i kontroliše raspored smena zaposlenih, raspored pauza, godišnjih odmora i slobodnih dana.
  • Organizuje i vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Organizuje izlaganje robe u maloprodanom prostoru prema definisanim standardima
  • Komunicira sa potrošacima, prati potrebe i kupovne navike potrošača i u skladu sa tim pruža pomoć/asistira Odeljenju za Brend menadžment pri izboru robe (nove kolekcije) i planiranju porudžbina;
  • Realizuje dnevne/nedeljne/mesečne/sezonske planove prodaje;
  • Kontroliše stanje u kasi i ažurira celokupnu dokumentaciju vezanu za rad maloprodajnog objekata:
  • Vrši prijem, obradu reklamacionog zateva i obaveštava potrošača o ishodu postupka reklamacije, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i pratećim Pravilnikom;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Odredjivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Vođenje tima
  • Inovativnost i samoinicijativa
  • Spremnost za rad u smenama
  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Organizuje rad i rukovodi poslovanjem maloprodajnog objekta
  • Organizuje pružanje kvalitetne usluge potrošacima uključujući konstantnu primenu procedura i standarda, odgovara na zahteve potrošaca na kvalitetan i brz nacin
  • Organizuje rad i odgovoran je za rezultate rada u svom timu: definiše ciljeve, određuje prioritete u radu, delegira zadatke saradnicima i kontroliše urađeno, upućuje zaposlene u način obavljanja aktivnosti, prati rezultate rada saradnika, motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika, sprovodi kompanijska pravila, informiše zaposlene o svim novinama
  • Određuje i kontroliše raspored smena zaposlenih, raspored pauza, godišnjih odmora i slobodnih dana.
  • Organizuje i vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Organizuje izlaganje robe u maloprodanom prostoru prema definisanim standardima
  • Komunicira sa potrošacima, prati potrebe i kupovne navike potrošača i u skladu sa tim pruža pomoć/asistira Odeljenju za Brend menadžment pri izboru robe (nove kolekcije) i planiranju porudžbina;
  • Realizuje dnevne/nedeljne/mesečne/sezonske planove prodaje;
  • Kontroliše stanje u kasi i ažurira celokupnu dokumentaciju vezanu za rad maloprodajnog objekata:
  • Vrši prijem, obradu reklamacionog zateva i obaveštava potrošača o ishodu postupka reklamacije, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i pratećim Pravilnikom;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Odredjivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Vođenje tima
  • Inovativnost i samoinicijativa
  • Spremnost za rad u smenama
  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Ukoliko sebe vidite u dinamičnom i kreativnom okruženju u kojem ćete moći da ispoljite i razvijete sve svoje talente, Fashion Company je prava kompanija za vas.