title image

Karijera

HR strategija

 

Briga o zaposlenima se sprovodi na isti način kao što to činimo za naše potrošače. Razvijamo talente putem menadžerskog principa. Individualni pristup je naša omiljena strategija, jer verujemo u talentovane pojedince. Ideja koja stoji iza strategije HR je da omogući našim kadrovima  da se razvijaju kroz pristup i razmenu komercijalnih i kreativnih talenata kao i stručnosti kroz visoke standarde i dobru praksu iz industrije. To znači da brendovi koje zastupamo imaju višestruke koristi od sinergije koja dolazi iz naših redova. Koncept rukovođenja kadrovima se može sažeti u jednostavnu formu – Dobra praksa uz stalne inovacije.

Zaposlenje

 

Da li želite da proširite svoju maštu?
Fashion Company je u epicentru inovacija u segmentu urbanih i „lifestyle“ brendova. Mi stalno pomeramo granice uz stroge principe koji leže u našim korenima i dugogodišnjoj tradiciji koja nas je dovela do liderske pozicije u regionu a koja je inspirisana snažnim vrednostima.

 

Kliknite ispod da se prijavite za naše otvorene pozicije :

Asistent Brend Menadžera - Praksa

Radni zadaci i aktivnosti :

 

  • Pomaže u implementaciji i prilagođavanju strategije brenda lokalnom tržištu
  • Učestvuje u izradi i realizaciji sezonskog plana nabavke brenda, kao i izradi i realizaciji planova prodaje
  • Vrši dnevno praćenje prodaje i nivoa zaliha u maloprodajnim objektima, kao i za veleprodajne kupce
  • Organizuje dopunu robe iz magacina i povlačenje robe iz drugih maloprodajnih objekata uz odobrenje brend menadžera
  • Koordinira distribuciju reklamnog materijala za određeni brend sa službom razvoja maloprodaje
  • Analizira izveštaje prodaje i zaliha na nedeljnom i mesečnom nivou za sve maloprodajne objekte kao i veleprodajne kupce po brendovima
  • Izrađuje plan dopune asortimana i vodi brigu o optimalnom stanju zaliha
  • Predlaže brend menadžeru promociju određenih artikala brenda u okviru kolekcije
  • Analizira prodaju, predlaže korekcije i promocije
  • Učestvuje u izboru kolekcija robnih marki-brendova prema planu i proceni brend menadžera
  • Prikuplja podatke za otvaranje šifara artikala i dostavlja izveštaje šefu komercijalne operative
  • Pruža pomoć pri organizaciji distribucije kolekcija brenda po maloprodajnim objektima
  • Koordinira aktivnosti prilikom otvaranja novih maloprodajnih objekata uz saradnju sa brend menadžerom
  • Učestvuje u pozicioniranju kolekcije na prodajnom mestu, u saradnji sa sektorom marketinga
  • Učestvuje u sprovođenju redovne kontrole prodajnih mesta prema zadatom planu; aktivno sarađuje i komunicira sa ostalim zaposlenima u maloprodaji i veleprodaji

 

Lične karakteristike

 

  • Usmerenost ka ostvarivanju rezultata i razvoju brenda
  • Razvijen smisao za modne trendove
  • Lična organizacija i rukovođenje vremenom
  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Određivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Timski rad
  • Inovativnost i samoinicijativa

 

Vaš CV možete poslati na e-mail adresu konkurs@fashioncompany.rs do 31.12.2019.

Obavezno u naslovu e-maila napišite naziv pozicije za koju konkurišete.

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Prodavac

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Uslužuje potrošače i prodaje robu u maloprodajnom objektu;
  • Vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Broji, sortira, precrtava stare cene i lepi nove cene (prilikom sniženja);
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, slaže i odvaja robu u maloprodajnom prostoru i magacinu;
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, kontroliše šifre i deklaracije robe/artikala u prodajnom i magacinskom prostoru;
  • Informiše potrošače o trenutnim akcijama sniženja robe/brenda u maloprodajnom objektu, kao i o novoj kolekciji;
  • Radi na kasi, pos terminalima, platnim karticama, čekovima i ostalim sredstvima plaćanja, da prodati artikli budu evidentirani kroz registar kasu;
  • Kontroliše zalihe robe u magacinu u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, a radi dopune asortimana kolekcije/Brenda;
  • Po potrebi prisustvuje obukama i treninzima za maloprodaju;
  • Profesionalan, ljubazan odnos prema svakom potrošaču/gostu koji uđe u maloprodajni objekat;
  • Svojim prisustvom u maloprodajnom objektu smanji/minimalizuje mogućnost krađe robe;
  • Profesionalnim i kulturnim ponašanjem spreči nastanak konfliktnih situacija, kako sa potrošačima tako i sa ostalim zaposlenima;
  • Pridržava se pravila ponašanja propisanih Kodeksom poslovnog ponašanja kod poslodavca;
  • Radi na ostvarivanju dnevnih/nedeljnih/mesečnih/sezonskih planova prodaje u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije
  • Proaktivnost, energičnost
  • Dobre komunikacijske sposobnosti
  • Spremnost na permanentno usavršavanje u prodaji
  • Ljubaznost, prijatan i profesionalni pristup kupcu
  • imska orijentisanost i kolegijalnost
  • Spremnost za rad u smenama

 

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Računovođa

Radni zadaci i aktivnosti :

 

  • Knjiži dnevni pazar
  • Knjiži dnevne dinarske i devizne izvode banaka
  • Knjiži dokumenta iz maloprodaje (kalkulacije, povrate, periodične fiskalne izveštaje maloprodaje, nivelacije, likvidacije, obrade cenovnika)
  • Vrši mesečno sravnjenje – usaglašavanje trgovačkih knjiga sa knjigovodstvom
  • Radi obradu dokumenata za popise
  • Knjiži razlike po popisu: robe u magacinu i maloprodajnim objektima, gotovine, bonova za gorivo, platnih kartica, čekova
  • Vrši knjiženje i ažuriranje dnevnica, devizne i dinarske blagajne, platnih kartica
  • Knjiži zarade i naknade zaposlenih
  • Obračunava i knjiži PDV i sastavlja poreske prijave
  • Knjiži sve ulazne i izlazne fakture, dinarske i devizne izvode
  • Obavlja komunikaciju sa kupcima, vodi evidenciju kartica kupaca i dobavljača
  • Vrši usaglašavanje stanja potraživanja i obaveza sa poslovnim partnerima – šalje finansijske kartice, koordinira sa službom prodaje itd.
  • Sprovodi obračune, predzaključne radnje i knjiženja na kraju poslovne godine
  • Obavlja kontrolu popisa u maloprodajnim objektima

 

Uslovi i kvalifikacije:

 

  • Visoka stručna sprema/ VI stepen
  • Potrebno znanje engleskog jezika
  • Minimum 5 godina iskustva u struci

 

Vaš CV možete poslati na e-mail adresu konkurs@fashioncompany.rs do 31.12.2019.

Obavezno u naslovu e-maila napišite naziv pozicije za koju konkurišete.

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Zamenik Menadžera prodavnice u Beogradu i Novom Sadu

 Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • U odsustvu šefa MPO organizuje i rukovodi poslovanjem maloprodajnog objekta
  • Aktivno učestvuje u realizaciji dnevnih/nedeljnih/mesečnih/sezonskih planova prodaje;
  • Organizuje pružanje kvalitetne usluge potrošacima ukljucujuci konstantnu primenu procedura i standarda, odgovara na zahteve potrošaca na kvalitetan i brz nacin
  • Organizuje rad u svojoj smeni i odgovoran je za rezultate rada u timu: određuje prioritete u radu, delegira zadatke saradnicima i kontroliše urađeno, upućuje zaposlene u način obavljanja aktivnosti, prati rezultate rada saradnika, motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika, sprovodi kompanijska pravila, informiše zaposlene o svim novinama
  • Organizuje i vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Kontroliše šifre, deklaracije i cene robe/artikala i obezbeđuje njihovu istaknutost u prodajnom i magacinskom prostoru
  • Obezbeđuje izlaganje robe u maloprodanom prostoru prema definisanim standardima
  • Informiše potrošače o trenutnim akcijama sniženja robe/brenda u maloprodajnom objektu, kao i o novoj kolekciji;
  • Radi i organizuje rad na kasi, pos terminalima, platnim karticama, čekovima i ostalim sredstvima plaćanja
  • Učestvuje u ažuriranju celokupne dokumentacije vezane za rad maloprodajnog objekata:
  • Vrši prijem, obradu reklamacionog zateva i obaveštava potrošača o ishodu postupka reklamacije, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i pratećim Pravilnikom;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Odredjivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Timski rad
  • Inovativnost i samoinicijativa
  • Spremnost za rad u smenama
  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Hostesa

Konkretna zaduženja i radni zadaci:

 

  • Obavlja prijem i sprovođenje stranaka po ustaljenoj proceduri
  • Prima i prosleđuje telefonske pozive
  • Obavlja prijem, evidenciju i distribuciju pošte
  • Evidentira dolazak poslovnih partnera
  • Poslužuje poslovne partnere
  • Poslužuje top menadžement i stranke na sastancima
  • Prenosi informacije vezane za razne vrste procedura neophodnih za rad odeljenja
  • Vodi računa o čistoći i urednosti poslovnih prostorija nakon održavanja sastanaka

 

Lične karakteristike

  • Komunikativnost i Organizovanost
  • Odgovornost i Savesnost
  • Poverljivost i Ljubaznost

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Menadžer prodavnice u Beogradu i Novom Sadu

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Organizuje rad i rukovodi poslovanjem maloprodajnog objekta
  • Organizuje pružanje kvalitetne usluge potrošacima uključujući konstantnu primenu procedura i standarda, odgovara na zahteve potrošaca na kvalitetan i brz nacin
  • Organizuje rad i odgovoran je za rezultate rada u svom timu: definiše ciljeve, određuje prioritete u radu, delegira zadatke saradnicima i kontroliše urađeno, upućuje zaposlene u način obavljanja aktivnosti, prati rezultate rada saradnika, motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika, sprovodi kompanijska pravila, informiše zaposlene o svim novinama
  • Određuje i kontroliše raspored smena zaposlenih, raspored pauza, godišnjih odmora i slobodnih dana.
  • Organizuje i vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Organizuje izlaganje robe u maloprodanom prostoru prema definisanim standardima
  • Komunicira sa potrošacima, prati potrebe i kupovne navike potrošača i u skladu sa tim pruža pomoć/asistira Odeljenju za Brend menadžment pri izboru robe (nove kolekcije) i planiranju porudžbina;
  • Realizuje dnevne/nedeljne/mesečne/sezonske planove prodaje;
  • Kontroliše stanje u kasi i ažurira celokupnu dokumentaciju vezanu za rad maloprodajnog objekata:
  • Vrši prijem, obradu reklamacionog zateva i obaveštava potrošača o ishodu postupka reklamacije, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i pratećim Pravilnikom;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Odredjivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Vođenje tima
  • Inovativnost i samoinicijativa
  • Spremnost za rad u smenama
  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Organizuje rad i rukovodi poslovanjem maloprodajnog objekta
  • Organizuje pružanje kvalitetne usluge potrošacima uključujući konstantnu primenu procedura i standarda, odgovara na zahteve potrošaca na kvalitetan i brz nacin
  • Organizuje rad i odgovoran je za rezultate rada u svom timu: definiše ciljeve, određuje prioritete u radu, delegira zadatke saradnicima i kontroliše urađeno, upućuje zaposlene u način obavljanja aktivnosti, prati rezultate rada saradnika, motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika, sprovodi kompanijska pravila, informiše zaposlene o svim novinama
  • Određuje i kontroliše raspored smena zaposlenih, raspored pauza, godišnjih odmora i slobodnih dana.
  • Organizuje i vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Organizuje izlaganje robe u maloprodanom prostoru prema definisanim standardima
  • Komunicira sa potrošacima, prati potrebe i kupovne navike potrošača i u skladu sa tim pruža pomoć/asistira Odeljenju za Brend menadžment pri izboru robe (nove kolekcije) i planiranju porudžbina;
  • Realizuje dnevne/nedeljne/mesečne/sezonske planove prodaje;
  • Kontroliše stanje u kasi i ažurira celokupnu dokumentaciju vezanu za rad maloprodajnog objekata:
  • Vrši prijem, obradu reklamacionog zateva i obaveštava potrošača o ishodu postupka reklamacije, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i pratećim Pravilnikom;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Odredjivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Vođenje tima
  • Inovativnost i samoinicijativa
  • Spremnost za rad u smenama
  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Ukoliko sebe vidite u dinamičnom i kreativnom okruženju u kojem ćete moći da ispoljite i razvijete sve svoje talente, Fashion Company je prava kompanija za vas.