title image

Karijera

HR strategija

 

Briga o zaposlenima se sprovodi na isti način kao što to činimo za naše potrošače. Razvijamo talente putem menadžerskog principa. Individualni pristup je naša omiljena strategija, jer verujemo u talentovane pojedince. Ideja koja stoji iza strategije HR je da omogući našim kadrovima  da se razvijaju kroz pristup i razmenu komercijalnih i kreativnih talenata kao i stručnosti kroz visoke standarde i dobru praksu iz industrije. To znači da brendovi koje zastupamo imaju višestruke koristi od sinergije koja dolazi iz naših redova. Koncept rukovođenja kadrovima se može sažeti u jednostavnu formu – Dobra praksa uz stalne inovacije.

Zaposlenje

 

Da li želite da proširite svoju maštu?
Fashion Company je u epicentru inovacija u segmentu urbanih i „lifestyle“ brendova. Mi stalno pomeramo granice uz stroge principe koji leže u našim korenima i dugogodišnjoj tradiciji koja nas je dovela do liderske pozicije u regionu a koja je inspirisana snažnim vrednostima.

 

Kliknite ispod da se prijavite za naše otvorene pozicije :

Prodavac

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Uslužuje potrošače i prodaje robu u maloprodajnom objektu;
  • Vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Broji, sortira, precrtava stare cene i lepi nove cene (prilikom sniženja);
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, slaže i odvaja robu u maloprodajnom prostoru i magacinu;
  • U zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, kontroliše šifre i deklaracije robe/artikala u prodajnom i magacinskom prostoru;
  • Informiše potrošače o trenutnim akcijama sniženja robe/brenda u maloprodajnom objektu, kao i o novoj kolekciji;
  • Radi na kasi, pos terminalima, platnim karticama, čekovima i ostalim sredstvima plaćanja, da prodati artikli budu evidentirani kroz registar kasu;
  • Kontroliše zalihe robe u magacinu u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta, a radi dopune asortimana kolekcije/Brenda;
  • Po potrebi prisustvuje obukama i treninzima za maloprodaju;
  • Profesionalan, ljubazan odnos prema svakom potrošaču/gostu koji uđe u maloprodajni objekat;
  • Svojim prisustvom u maloprodajnom objektu smanji/minimalizuje mogućnost krađe robe;
  • Profesionalnim i kulturnim ponašanjem spreči nastanak konfliktnih situacija, kako sa potrošačima tako i sa ostalim zaposlenima;
  • Pridržava se pravila ponašanja propisanih Kodeksom poslovnog ponašanja kod poslodavca;
  • Radi na ostvarivanju dnevnih/nedeljnih/mesečnih/sezonskih planova prodaje u zavisnosti od prometa i površine maloprodajnog objekta;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije
  • Proaktivnost, energičnost
  • Dobre komunikacijske sposobnosti
  • Spremnost na permanentno usavršavanje u prodaji
  • Ljubaznost, prijatan i profesionalni pristup kupcu
  • imska orijentisanost i kolegijalnost
  • Spremnost za rad u smenama

 

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

REFERENT ZA INTERNU KONTROLU ZALIHA

Osnovna uloga:

  • Odgovoran za tačnost podataka evidentiranih popisom i pravovremeno izveštavanje.

 

Ključne odgovornosti:

  • Popisi u maloprodajnim objektima na tržištima Srbije, Crne Gore i Hrvatske.
  • Izveštaj popisa (finansijska i komadna analiza artikala)
  • Vođenje kompletne evidencije za:
  • reklamacije
  • manjkove robe (prikupljanje neophodne administracije i pregedavanje video nadzora)
  • reklamirane artikle iz MPO koji se prosleđuju u Institut CIS
  • komercijalne akcije (kuponi za OGREBI I OSVOJI i ostalo)
  • fakture i radne naloge elektronskih tagova i servisiranje senzormatika
  • količine elektronskih tagova u MPO
  • Kontrola radnih sati na mesečnom nivou za radnike obezbeđenja INEX PLUS- a.

 

Uslovi i kvalifikacije:

  • Minimum SSS
  • Obavezna vozačka dozvola B kategorije
  • Poželjno znanje engleskog jezika
  • Poznavanje rada na računarima

 

Molimo sve zainteresovane kandidate da pošalju svoju poslovnu biografiju do 16.07.2018. na mejl:

Pošalji svoj CV na:

tanja.mircetic@fashioncompany.rs

konkurs@fashioncompany.rs

 

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Zamenik Menadžera prodavnice u Beogradu i Novom Sadu

 Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • U odsustvu šefa MPO organizuje i rukovodi poslovanjem maloprodajnog objekta
  • Aktivno učestvuje u realizaciji dnevnih/nedeljnih/mesečnih/sezonskih planova prodaje;
  • Organizuje pružanje kvalitetne usluge potrošacima ukljucujuci konstantnu primenu procedura i standarda, odgovara na zahteve potrošaca na kvalitetan i brz nacin
  • Organizuje rad u svojoj smeni i odgovoran je za rezultate rada u timu: određuje prioritete u radu, delegira zadatke saradnicima i kontroliše urađeno, upućuje zaposlene u način obavljanja aktivnosti, prati rezultate rada saradnika, motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika, sprovodi kompanijska pravila, informiše zaposlene o svim novinama
  • Organizuje i vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Kontroliše šifre, deklaracije i cene robe/artikala i obezbeđuje njihovu istaknutost u prodajnom i magacinskom prostoru
  • Obezbeđuje izlaganje robe u maloprodanom prostoru prema definisanim standardima
  • Informiše potrošače o trenutnim akcijama sniženja robe/brenda u maloprodajnom objektu, kao i o novoj kolekciji;
  • Radi i organizuje rad na kasi, pos terminalima, platnim karticama, čekovima i ostalim sredstvima plaćanja
  • Učestvuje u ažuriranju celokupne dokumentacije vezane za rad maloprodajnog objekata:
  • Vrši prijem, obradu reklamacionog zateva i obaveštava potrošača o ishodu postupka reklamacije, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i pratećim Pravilnikom;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Odredjivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Timski rad
  • Inovativnost i samoinicijativa
  • Spremnost za rad u smenama
  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Hostesa

Konkretna zaduženja i radni zadaci:

 

  • Obavlja prijem i sprovođenje stranaka po ustaljenoj proceduri
  • Prima i prosleđuje telefonske pozive
  • Obavlja prijem, evidenciju i distribuciju pošte
  • Evidentira dolazak poslovnih partnera
  • Poslužuje poslovne partnere
  • Poslužuje top menadžement i stranke na sastancima
  • Prenosi informacije vezane za razne vrste procedura neophodnih za rad odeljenja
  • Vodi računa o čistoći i urednosti poslovnih prostorija nakon održavanja sastanaka

 

Lične karakteristike

  • Komunikativnost i Organizovanost
  • Odgovornost i Savesnost
  • Poverljivost i Ljubaznost

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Menadžer prodavnice u Beogradu i Novom Sadu

Radni zadaci i aktivnosti za raspisanu poziciju:

 

  • Organizuje rad i rukovodi poslovanjem maloprodajnog objekta
  • Organizuje pružanje kvalitetne usluge potrošacima uključujući konstantnu primenu procedura i standarda, odgovara na zahteve potrošaca na kvalitetan i brz nacin
  • Organizuje rad i odgovoran je za rezultate rada u svom timu: definiše ciljeve, određuje prioritete u radu, delegira zadatke saradnicima i kontroliše urađeno, upućuje zaposlene u način obavljanja aktivnosti, prati rezultate rada saradnika, motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika, sprovodi kompanijska pravila, informiše zaposlene o svim novinama
  • Određuje i kontroliše raspored smena zaposlenih, raspored pauza, godišnjih odmora i slobodnih dana.
  • Organizuje i vrši prijem robe, kontroliše primljenu robu i otpremnice iz centralnog magacina, postavlja elektronsku zaštitu na artikle/robu;
  • Organizuje izlaganje robe u maloprodanom prostoru prema definisanim standardima
  • Komunicira sa potrošacima, prati potrebe i kupovne navike potrošača i u skladu sa tim pruža pomoć/asistira Odeljenju za Brend menadžment pri izboru robe (nove kolekcije) i planiranju porudžbina;
  • Realizuje dnevne/nedeljne/mesečne/sezonske planove prodaje;
  • Kontroliše stanje u kasi i ažurira celokupnu dokumentaciju vezanu za rad maloprodajnog objekata:
  • Vrši prijem, obradu reklamacionog zateva i obaveštava potrošača o ishodu postupka reklamacije, sve u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i pratećim Pravilnikom;

 

Lične karakteristike – Ključni faktori uspeha

  • Donošenje odluka
  • Fleksibilnost i adaptabilnost
  • Sposobnost rešavanja problema
  • Odredjivanje prioriteta
  • Komunikativnost
  • Vođenje tima
  • Inovativnost i samoinicijativa
  • Spremnost za rad u smenama
  • Izražene prodajne veštine i veštine prezentacije

Pošalji svoj CV na:

konkurs@fashioncompany.rs

Ukoliko sebe vidite u dinamičnom i kreativnom okruženju u kojem ćete moći da ispoljite i razvijete sve svoje talente, Fashion Company je prava kompanija za vas.