Fashion Company  Korporativne informacije   Dobrodošli u FASHION COMPANY

Dobrodošli u FASHION COMPANY

Više od dvadeset osam godina direktno delujemo kao regionalni distributer za neke od najvećih međunarodno priznatih brandova odeće i obuće u modnoj industriji. Formirana od strane g-dina Milije Babović, Fashion Company je nezavisni istočnoevropski distributer modnih proizvoda, opreme i obuće. Dok su naša osnovna tržišta zemlje bivše Jugoslavije,  Fashion Company razvila je i široku regionalnu prodajnu mrežu koja radi sa ključnim lokalnim partnerima u Albaniji, Rumuniji i u bliskoj budućnosti u Poljskoj. Nudimo potpuno novi pristup vođenju modnog posla. Jedinstveni aspekt našeg poslovanja je naša mogućnost da brendovima ponudimo stratešku višekanalnu platformu, preko veleprodaje, franšize i maloprodajne koncesije.

 

Fashion Company deli svoje ciljeve i aspiracije svojih brendova i kupaca. Našim maloprodajama ne samo da pružamo prijateljsko okruženje i nepobedivu uslugu za kupce, već i ponašamo se kao vodeći tržišni trendseteri. Kroz našu regionalnu i internacionalnu mrežu, mi smo izvor inovativnih i kredibilnih modnih brendova, što nam omogućava da našim klijentima pružimo pouzdane savete o najnovijim stilovima i trendovima. Brendovi sa kojima radimo nas vide kao produžetak njihovog poslovanja; posvećene pružanju pravog proizvoda pravoj maloprodaji i pomaganju održanju i razvijanju reputacije etikete za dugogodišnji uspeh.

 

Svu nabavku, logistiku, distribuciju i prodaju vrši naša glavna kancelarija u Beogradu. Pored Beograda, poslujemo kroz proširenu mrežu ekspozitura kako bi pružili nacionalnu pokrivenost koja podrazumeva prisustvo u ključnim gradovima, uključujući Zagreb, Banja Luku, Podgoricu, Skoplje, Bukurešt.

 

MISIJA:

 

Naš cilj je da stvorimo vrhunsko iskustvo kupovine: inspirativno i jednostavno. Naši zaposleni su pouzdani, vredni , poznaju proizvod, sa ogromnom strašću prema modi.

 

VIZIJA:

 

Želimo da budemo napredni mislioci, da sanjamo i planiramo budućnost modernih koncepata koji su brzi i efikasni, stilizovani i održivi.

 

10 KLJUČNIH TAČAKA

 

  1. FASHION COMPANY JE REGIONALNI LIDER U KATEGORIJI ODEĆE I AKSESOARA KOJI DISTRIBUIRA PRESTIŽNE BRENDOVE
  • Usredsređeni smo na maloprodajno predstavljanje, veleprodajnu distribuciju i marketinšku strategiju traženih proizvoda u domenu urbane mode i sport&lifestyle. Brendovi koje distribujemo imaju snažan potencijal rasta na našem tržištu.

 

  1. NAŠA MISIJA JE DA POMOGNEMO NAŠIM KUPCIMA DA SE IZRAZE I ISPUNE KROZ NAŠU PONUDU
  • Usaglašeni smo sa glavnim svetskim trendovima: povećati kupovnu moć i kupcima dati priliku da izraze svoju ličnost i da osete i izgledaju dobro.

 

  1. NAŠA PRIMARNA STRATEGIJA JE OBEZBEDITI ORGANSKI RAST NAŠIH AKTUELNIH BRENDOVA KOJE DISTRIBUIRAMO
  • Pomažemo brendovima da rastu na našem tržištu pružanjem podrške koja im je potrebna za jačanje pozicija na tržištu, proširenje na nova tržišta i razvoj distributivnih mreža i kanala.
  • Naša strategija uključuje kupovinu malih / srednjih i velikih maloprodajnih prostora koji ispunjavaju kriterijume i sposobnost rasta i dopunjavanja postojećeg portfolia.

 

  1. STVARAMO VELIKU VREDNOST PODSTIČUĆI INOVATIVNOST
  • Modna kompanija ohrabruje timove da rastu svoje razmišljanje, pomeraju se izvan svoje zone udobnosti i postignu puni potencijal.
  • Pružanjem platforme podrške kao što su IT-NAV (MS Navision), finansije, marketing, HR i logistika, omogućavamo im da se fokusiraju na srce našeg poslovanja – kreativnost, usluge i inovacije.

 

  1. PRUŽAMO SLOBODU UNUTAR OKVIRA
  • Brendovi koje zastupamo posluju u sklopu smernica koje partnerska kompanija uspostavlja da bi se postigla operativna efikasnost i ekonomija obima.

 

  1. FASHION COMPANY PODSTIČE SVOJE BRENDOVE
  • Pružamo brendovima koje zastupamo finansijski podsticaj, ekspertizu poslovanja i sve resurse potrebne da ubrzaju regionalnu ekspanziju i profitabilan rast kako bi izgradili posao budućnosti.

 

  1. VERUJEMO DA JE ODRŽIVO POSLOVANJE MUDRO POSLOVANJE
  • Održivost i kvalitet su sinonim.
  • Održivi proizvodi brendova koje distribuiramo daju dodatnu vrednost i konkurentsku prednost našoj kompaniji.
  • Fashion Company svojim posebnim projektima doprinosi boljem svetu – ekonomski, socijalno i ekološki

 

  1. STALO NAM JE DO RAZLIČITOSTI
  • Promovišemo kulturu jednakosti i raznovrsnosti, sa posebnim naglaskom na obezbeđivanje ravnopravnosti polova u našim timovima i menadžmentu.

 

  1. PODSTIČEMO TALENAT
  • Posvećeni smo ljudima koji rade kod nas i želimo privući, razviti i zadržati najbolje u ovoj industriji.
  • Aktivno tražimo mlade talente, unutar naše kompanije i spolja, sponzorišući programe stažiranja i partnerstvo sa drugima.
  • Naši poslovni partneri imaju sopstvene treninge i škole da obučavaju menadžere i zaposlene različitim veštinama.

 

  1. VODIMO U DIGITALNIM PROJEKTIMA NA TRŽIŠTU
  • Imamo tim na nivou kompanije posvećen najboljim digitalnim praksama i ubrzavanju digitalnih komunikacionih kanala.
  • Nedavno smo odlučili da uđemo u projekat e-shop – kako bismo ubrzali digitalnu ponudu naših brendova i prisustvo na regionalnom nivou.
  • Nameravamo da napravimo treninge za naše timove da podignemo svest, razvijemo stručnost i uspostavimo regionalnu zajednicu koja je fokusirana na digitalni razvoj

 

BROJKE

 

  1. Postoji nešto posebno u Fashion Company. To je osećaj ponosa koji dolazi od rada sa svetski poznatim brendovima urbane mode i talentovanih zaposlenih koji nose posao. Naš jedinstveni korporativni sistem nudi stalne mogućnosti za razvoj veština svetske klase i zavidnu karijeru; Trenutno brojimo 760 zaposlenih i sve nas je više.
  2. Na neki način, znamo se već 29 godina. Možda nas smatrate dobrim prijateljem. Ali i dobri prijatelji mogu da rastu zajedno na nove i uzbudljive načine.

Mi smo na novom putu rasta, koji nam garantuju naši brendov, naša finansijska snaga, naš regionalni doseg, naša konkurentna maloprodaja i snažna posvećenost našeg menadžmenta i zaposlenih.

  1. Maloprodaja u Fashion Company je zaista posebna kreacija. To je više od mreže regionalnog distributera modnih brendova; to je prilika da budemo deo nečega što utiče na kvalitet i način života.

Imamo više od 16,5K m2 urbanog i dizajniranog prostora, prepunog iznenađenja za potrošače.

  1. Sa rastućim brojem kupaca, naše putovanje ka uspehu usredsređuje se na postizanje vrhunskih rezultata u posećenosti maloprodajne mreže u regionu kao jedne od najcenjenijih kompanija u urbanim segmentima industrije.