FASHION&FRIENDS-MULTIBRAND LIDER

Zamislite mesto na kome se naši vizionari, donosioci odluka, implementatori i  ceo projektni tim sastaju da bi se fokusirali i formirali jednu stvar:  NAJBOLJI MODNI MULTIBREND KONCEPT U REGIONU.
Od samog postanka ideje da predstavljamo idealan spoj poznatih brendova – vrhunske usluge- modernog enterijera, svakim danom ostvarujemo zadata obećanja našim potrošačima. Pretvaramo to u lični odnos, kroz razgovore i komunikaciju jer se ne radi o nama – radi se o njima i njihovom zadovoljstvu. Mi ih ohrabrujemo da podele svoja razmišljanja sa nama, tako da prilagodimo koncept prema stvarnim potrebama i pružimo im nezaboravno iskustvo kupovine. Fashion&Friends je kredibilan i entuzijastičan projekat koji stvaramo već više od 10 godina. Naši kupci razvijaju odnose sa nama jer im se dopada kako radimo i jer veruju u nas. Veruju u naš portfolio i uslugu. Diesel, Replay, Tommy Hilfiger, CK, Guess, Timberland, Superdry, Levi’s, Scotch & Soda, Liu Jo i mnogi drugi su početni razlog da se identifikuju sa željenim načinom života i to sve na jednom posebnom mestu. Ali kreiranje početne želje je zahtev i za razvoj usluge i ljudskog potencijala u našoj maloprodaji. Fashion&Friends poslovni intergritet ide dalje od podsticaja samo želje- mi svakodnevno dokazujemo kako pouzdano rešavamo sve brige ili prigovore potrošača na efikasan i profesionalan način.

RAZVOJ U 2018

Budućnost Fashion&Friendsa je dinamična i uspešna jer se neprestano prilagođavamo potrebama naših kupaca. Sagledavamo potrebe kompanije da raste i širi se, svakodnevne statistike i parametre uspeha, konkretno, sve uvide kako bismo utvrdili najbolje korake ka razvoju. Na primer, istražujemo nove formate enterijera i prostora za prodaju, lokacije, pravimo selekciju novih brendova, koristimo nove tehnologije ili vršimo prekvalifikaciju prodajnog tima. U svim slučajevima stavljamo potrošača na prvo mesto u želji da stvorimo ličnije iskustvo prilikom kupovine. U 2018. godini, sa nekoliko novih otvaranja ćemo imati ukupno 23 Fashion&Friends prodavnice u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Hrvatskoj.

FLAGSHIP STORE FASHION & FRIENDS

FASHION & FRIENDS RAJIĆEVA je projekat najnovije generacije enterijera. Brendovi u portfoliu pripadaju klasi svetski poznatih modernih urbanih brendova kao što su: Replay, Guess, Diesel, Hilfiger Denim, Liu Jo, Calvin Klein jeans, Timberland, Camper, Cesare Paciotti, Superdry, Paciotti 4US, Scotch&Soda, Maison Scotch, Guess, Desigual, UGG, Premiata, Mou, Colors of California, Saucony originals, Converse, Yellowcab, Voile Blanche, Steve Madden i dr.

Svojim konceptom, ovaj prodajni lanac, nesumnjivo postaje prepoznatljiv stil urbane populacije prefinjenog modnog ukusa, što je zahtevalo adekvatan odgovor u unutrašnjem uređenju samog prostora. Fashion&Friends store zauzima 700 m² u okviru tržnog centra “Rajićeva” u Knez Mihailovoj ulici. Enterijer je osmišljen kao moderan urbani industrijski dizajn, sofisticiranog stila koji kombinuje i kontrastira paletu autentičnih materijala sa prefinjenim zanatskim tehnikama ručne izrade. Celokupan prostor odiše luksuzom i velikom ljubavi prema modi.

Profesionalni izazov predstavljalo je stvaranje kompozicije različitih modnih brendova, odnosno obezbeđivanje prostora za svaki od njih koji će međusobno adekvatno korespondirati u okviru jedinstvenog prostora. Takav projektni zadatak je proistekao iz jasno definisanog koncepta otvorenog prostora namenjenog najvećem regionalnom multibrend prodajnom lancu koji zastupa najpoznatije modne brendove odeće, obuće i akcesoara.

KONCEPT I FORMAT

Autorska zamisao novog ambijenta enterijera Fashion&Friends koncepta uspostavlja odličan odnos sa posetiocima. Odgovarajući na osnovni funkcionalni i projektantski zadatak, autorski tim je kreirao poluotvorene “kornere” namenjene brendovima sa odgovarajućom obradom zidova i obaveznim brendignom koji ga jasno pozicionira. Na taj način se bez ugrožavanja jasne ideje vodilje jedinstvenog prostora, odgovorilo na specifične zahteve svakog od svetski poznatih brendova koji su iziskivali stvaranje posvećenog ambijenta. Zidovi, kao elementi koji su samom obradom na najvidljiviji način segmentirali ovaj prostor, su obrađeni različitim završnim tehnikama, kao i drvetom, metalnim pločama i ekskluzivnim tapetama. Posebna pažnja je posvećena prirodnim “zelenim” motivima, kako detaljima na zidovima i podovima, tako i  samim biljkama koje unose posebnu svežinu u ovaj luksuzni prostor.

U eri energetske efikasnosti urađen je pažljiv odabir rasvetnih tela niske potrošnje u duhu industrijskog stila sa ručno pravljenim lusterima od čeličnih profila. Usmeravanjem i fokusiranjem rasvete naglašena je dramatičnost kao i fokus odabrane robe, međusobna harmonija, toplina boja i prijatnost u postignutom glamuru.

Novi koncept Fashion&Friends je izložen na 40. Salonu arhitekture u Beogradu u aprilu 2018.

FASHION & FRIENDS BRAND PORTFOLIO

Koncept Fashion & Friends okuplja najveće svetske brendove urbane odeće, obuće i aksesoara kao što su:

KAMPANJE FASHION & FRIENDS

Sezonske kampanje hrabro okupljaju autentičnost brendova i raznovrsnost portfolia brenda. Komunicirajući sa veoma širokom i heterogenom ciljnom publikom, svaka kampanja gradi jaču emotivnu vezu i urbanu modnu sliku.

SUMMER DREAMING

Tragom inspiracije za „Summer dreaming“ kampanju Fashion&Friends, najprepoznatljiviji multibrand store u regionu izmaštao je put u kultno američko letovalište Hamptons. Nije to slučajno, jer kada je reč o eleganciji u letnjoj sezoni, retko šta postiže snažniji „wow“ efekat od hiper elegantnog miksa ledenih pastela, off white kolor palete i savršeno patiniranog teksasa.

#IMPERFECT

Glavna sezonska kampanja Fashion & Friends koristi #IMPERFECT kao simbol individualnosti. Osam modela su pravi predstavnici spontane i slobodnegeneracije milenijalsa. U kampanji su prikazani brendovi Replay, Diesel, Tommy Jeans, Guess, Liu Jo, Levi’s, Manila Grace, Steve Madden, Scotch & Soda, jeans Calvin Klein, SuperDry i drugi.

GRASS IS ALWAYS GREEN

Kampanja za jesen/zima 2017. nosi naziv „The grass is always green“. Romantično bekstvo iz gradske vreve, avanturistički duh, sanjarski outfiti uz neizbežnu dozu buntovničkog u kontrastu sa okruženjem savršeno najavljuju jesenju sezonu.

DREAMERS

Kampanja za sezonu jesen/zima 2015. inspirisana je atmosferom filma Bernarda Bertolučija „Sanjari“ iz 2003. ali i šarmom mondenskog letovališta Hemptons u delu koji prikazuju komade za prelazni period. U fokusu je fantastična četvorka mladih prijatelja, zanesenjaka čiji duh i mladost prkose retro ambijentu koji dodatno naglašava boje sezone.

KAMPANJE FASHION & FRIENDS

Biti deo događaja kao što su Nedelje mode i organizovanje nezavisnih modnih revija su važne aktivnosti za prepoznavanje na lokalnoj modnoj mapi.

POSEBNI PROJEKTI

U saradnji sa medijskim partnerima, Fashion & Friends posvećuje pažnju posebnim projektima, namenjenim izgradnji dublje povezanosti sa publikom i uključivanjem u kreativne kampanje brendova.

 

Nedavni projekti – YouTube reality prikazuje:

”Svuci me obuci me”

”Wannabe Blogger”

”Fashion Twins”

MARKETING

Razumljivo je da efikasno planiranje i izvršenje ciljeva ključno za uspeh našeg poslovanja. Fashion&Friends ekspertski marketinški tim promoviše portfolio brendova koje zastupa Fashion Company, generišući armiju zadovoljnih potrošača koje svakodnevno približava svojim idejama o urbanom stilu i načinu života. Pokrivamo širok spektar aktivnosti uključujući analizu tržišta, oglašavanje, promocije, odnose sa javnošću i značajnu podršku komercijalnom poslovnom aspektu. To je proces rada i razvoja našeg jedinstvenog koncepta Fashion&Friends na tržištu: stvaranje svesti o ponudi, promocija svatskih brendova i njihovih kolekcija i podsticanje procesa usluge i prodaje. Radimo na dugoročnoj strategiji, ali svakodnevno prilagođavamo rešenja, usluge i promotivne alate kako bi odgovorili na stvarne potrebe tržišta.

MEDIJSKI REZULTATI

Samo u toku 2017. godine, Fashion & Friends se pojavio preko 1200 puta u štampanim, TV, elektronskim i onlajn medijima. Zajedno sa analitičkom analizom različitih brendova, dostiže godišnje do 4.500 pojedinačnih pominjanja brendova.

PRINT BRAND ADS

Brendovi unutar portfolia Fashion & Friends dobijaju dodatnu individualnu vidljivost kroz sve medijske kanale.

OUT OF HOME ADS

Zahvaljujući dugoročnoj plodnoj saradnji sa najboljim lokalnim agencijama imamo priliku da našim partnerima obezbedimo ultimativne pozicije i najkvalitetniju izradu u ovom segmentu. Brendovi iz kompanijskog portfolija svake godine dobijaju izuzetno jaku podršku u formi OOH kampanja na premijum lokacijama u svim gradovima u regionu gde smo prisutni. U pitanju su uvek najfrekventniji pravci u blizini lokacija gde su smeštene naše mono i multibrand radnje.

FASHIONANDFRIENDS.RS E-commerce platform

Najpoznatiji multibrand concept store u regionu, FASHION&FRIENDS, lansirao je svoju online prodavnicu za teritoriju Srbije. U pitanju je najveća online shopping platforma sa preko 1,000 jedinstvenih modela iz kolekcije proleće/leto 2018 koji su deo portfolija. U ponudi su odeća, obuća i aksesoar najpoznatijih urbanih svetskih brendova kao što su Guess, Tommy Hilfiger, Camper, Desigual, Levi’s, Liu Jo, Replay, SuperDry, Scotch&Soda, 4US Paciotti, Calvin Klein jeans i underwear, a u najskorije vreme očekuje se i obuća američkog brenda Steve Madden. Dostava za sve porudžbine je besplatna, a za sada je moguće plaćanje robe pouzećem.

 

JAKA DIGITALNA ZAJEDNICA

Direktna komunikacija sa potrošačima, koja nudi bolje razumevanje brendova i njihovih vrednosti vrši se putem digitalnih medija: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube i drugi.

FACEBOOK ICON – 50.000 fanova

INSTAGRAM ICON – 30.000 pratilaca

NAŠI PARTNERI

Nije ni potrebno posebno pominjati da je svako ko je neko u modi  Srbiji i regionu dugoročni saradnik i saveznik Fashion Company i Fashion&Friends koncepta. Naši partneri rade sa nama već deceniju celu, i zato smo u mogućnosti da potencijalnim partnerima ponudimo najbolju ekipu za svaki aspekt brend promocije, od kreativnih profesija preko organizacije i produkcije pa do menadžmenta. Naša kompanija sarađuje sa velikim pulom medija u regionu bivše Jugoslavije. Reč je o medijskim izdanjima kompanija Adria media, Ringier Axel Springer, Attica media, Color press, Alma quattro, RTV Pink, RTS, PRVA TV, HAPPY TV, Wannabe magazine i drugim. Naši brendovi su obavezan deo magazinskih izdanja Harper’s Bazaar, Elle, Grazia, Men’s Health, Esquire, Cosmopolitan, Gloosy, Story, Hello, Gloria.

BENEFITI SARADNJE FF

PROCENA TRŽIŠTA

POZICIONIRANJE BRENDA

PROFITABILNI RAZVOJ

SLOBODA U OKVIRU ZADATOG OKVIRA

POUZDANI PARTNER

PRISTUP CILJNOJ GRUPI

SPECIJALNI PROJEKTI ZA PROMOCIJU BRENDA

LOYALTY PROGRAM

 

Fashion Company ima solidne osnove koji nam omogućavaju da svaka godina bude sve uspešnija. Sada smo koherentna, regionalna grupa moćnih brendova odeće, obuće i aksesoara u segmentima Urban Fashion i Lifestyle. Brendovi koje distriburamo dobro su pozicionirani na prepoznatljiv i komplementaran način, a na bazi dugoročnih strukturnih promena demografije i trendova u potrošnji koje je doneo 21. vek, oni su puni potencijala za organski rast.

Ostajemo verni našem načinu upravljanja koji kombinuje disciplinu i fleksibilnost, zajedničko odlučivanje i centralizovano sprovođenje, finansijsku kontrolu i kreativnu maštu.

Jedan od naših glavnih prioriteta za 2018. godinu jeste podsticanje regionalnog prisustva naših brendova i podrška njihovom organskom rastu, naročito onih novih koji su se nedavno pridružili portfoliu kompanije, kao i našim mono brendovima i multi-brand konceptu FASHION & FRIENDS.