TOMMY HILFIGER GLOBALNA KAMPANJA

TOMMY HILFIGER GLOBALNA KAMPANJA

Sezona venčanja poslužila je kao osnovna inspiracija za globalnu prolećnu kampanju ovog američkog brenda pod nazivom “I DO HILFIGER rockthelove“ i predstavlja klan Hilfigerovih okupljen na porodičnom rokenrol venčanju. Porodica Hilfiger okupila se u Sonomi, Kalifornija, na razmeni bračnih zaveta dvoje mladih ljudi. Nekonvencionalno cool izdanje obeležilo je ovaj važan datum, a što se tiče zvanica svi stilovi su bili dobrodošli. Nesvakidašnji krojevi prate zabavne i lepršave siluete. Na listi zvanica? Pruge i šljokice. Džins i koža! Skockani za posebnu priliku uz dosta nonšalancije. U pitanju je prava svadbena žurka! Sve se odigrava u dvorištu ispred velelepnog porodičnog zdanja, na travnjaku gde rokenrol brend pravi užarenu atmosferu. Fotografima nije dozvoljeno slikanje. Šta se dešava na imanju tu treba i da ostane! Air guitar, eksperimentalni plesni pokreti, prijatelji novi i stari. Ovako zvuči i izgleda rokenrol ljubav u Hilfiger stilu! “Ove sezone, Hilfiger klan pravi porodično venčanje u svom stilu!” izjavio je Tommy Hilfiger. “Kampanja prikazuje osećaj uzbuđenja prilikom okupljanja porodice i prijatelja na posebnom događaju – jedinstven, eklektičan miks stavova i stilova. Za proleće 2015. naša kolekcija predstavlja iconic siluete 60-tih godina u kombinaciji sa relaksirajućom rock’n’roll oštricom uz neizostavni pečat Istočne obale. Hilfigeri su oličenje slobodnog duha, a kampanja predstavlja interpretaciju zabave, uz visoke standarde koji su srce našeg brenda!“ Kampanju „I DO HILFIGER rockthelove“ je fotografisao Craig McDean, dok se za stilizaciju pobrinuo Karl Templer, a pod kreativnim rukovodstvom Trey Laird iz agencije „Laird + Partners“. Nastala je u Sonomi u Kaliforniji, a okupljena je ekipa eklektičnih likova karakterističnih za neke prethodne kampanje poput - Arthura Kulkova, Julie Hafstrom, Bernarda Fouqueta, RJ Kinga, RJ Rogenskog, Jourdan Dunn i Chloe Blackshire, uz novajlije u vidu Ronja Furrer i Behati Prinsloo u ulozi neveste. Za frizure se pobrinuo James Pecis iz „D+V Agency“ dok make up potpisuje Mark Carasquillo.