NOĆ ZA PAMĆENJE: HUGO OSVOJIO SPLIT MUZIKOM, MODOM I AUTENTIČNOŠĆU
Nakon prošlogodišnjeg nezaboravnog provoda u Beogradu, gde je HUGO okupio stotine pripadnika Gen Z generacije pod jednim krovom, brend je 2025. podigao lestvicu još više. Ovoga puta, grad Split zasijao je duž jadranske obale kao epicentar mode, muzike i individualnosti, dok su HUGO i Fashion Company organizovali svoj najhrabriji događaj do sada.
Više od 1000 pozvanih gostiju uživalo je u nezaboravnoj proslavi stila, zvuka i mladalačke kulture u „Poratu“, jednom od najpoznatijih klubova u regionu. Od trenutka kada su gosti prošli kroz upečatljivu HUGO crvenu instalaciju sa logotipom, krenuli su na putovanje senzornog doživljaja osmišljenog tako da odražava osnovne vrednosti brenda: autentičnost, samoizražavanje i neustrašivu kreativnost.
Na samom ulazu, goste je dočekao foto wall, nakon čega su ulazili u niz interaktivnih prostorija. Prva od njih predstavljala je najnoviju saradnju HUGO-a sa nemačkim brendom Ljubav koji spoja modu, umetnosti i kulturu prikazanu kroz jedinstvene majice i dukseve.
Sledeća je bila Neon Art Room – prostorija oslikana UV bojama, gde su gosti mogli da uživaju u svetlosnim efektima i zabeleže trenutak u ogledalu sa pozadinskim osvetljenjem koje otkriva njihovo pravo, nefiltrirano ja.
Small World Room ponudila je nadrealni vizuelni doživljaj, bajkovitu kancelarijsku postavku sa optičkim iluzijama koje su goste činile džinovima iznad minijaturnog nameštaja. Odmah pored nalazila se prostorija posvećena izlaganju najnovijih ključnih komada iz predstojeće kolekcije jesen 2025.
Dalje u prostoru, posetioci su mogli da istraže najnovije HUGO mirise na posebno dizajniranoj stanici za mirise, uz aktivaciju „zavrti točak“ koja im je omogućila da osvoje vredne nagrade.
Žurka je dostigla vrhunac uz nastupe popularnih regionalnih DJ-eva Lutona i JOCK-a, a kulminaciju večeri obeležio je nastup globalne ikone elektronske muzike Hot Since 82, koji je doveo energiju do vrhunca i učinio događaj jednim od najzapaženijih ove godine.
Mešavina Gen Z kreatora i regionalnih modnih ikona, odevenih od glave do pete u HUGO, dodatno je pojačala utisak online, deleći sadržaj na Instagramu i TikToku. Među poznatim ličnostima i influenserima našli su se: Lazar Filipović, Vladimir Gašić, Sandra Mladenović, Mila Stajkovac, Filarri, Anastasija Bulajić, Edi Hadžiahmetović, Pave Elez, Janko Janić, Đana Smajo, Amna, Yill Limani i mnogi drugi.
Najvažniji regionalni modni mediji, uključujući Vogue Adria, ELLE Croatia, Journal, Fashion.HR, Gloria i druge, pridružili su se slavlju kao specijalni gosti brenda, pomažući da HUGO-ova poruka stigne do modno osvešćene publike širom Jadrana.
Događaj je podržan od strane NEFT vodke, koja je dodatno pojačala energiju i atmosferu večeri.
U susret žurci, organizovana je ekskluzivna radionica u HUGO prodavnici u Mall of Split, gde su influenseri i predstavnici medija imali priliku da učestvuju u jedinstvenom krojačkom iskustvu – kreiranju svojih omiljenih komada od nule, čime su dali dodatnu modnu vrednost svom izgledu. Tkanine koje su korišćene iste su kao one upotrebljene u HUGO kolekciji za jesen 2025, a učenici italijanske škole mode i dizajna Callegari pomagali su gostima u izradi.
Kako bi dodatno podigao uzbuđenje, HUGO je sproveo snažnu promotivnu kampanju širom Splita, uključujući radijske reklame, kampanje na društvenim mrežama i aktivacije influensera u regionalnim prodavnicama. Svako tržište u regionu imalo je i svoje lokalne kampanje, uključujući specijalne poklone, radionice šivenja i brendirane kutke sa sladoledom.