DIESEL proleće/leto 2026: zavirite u specijalni Egg hunt

DIESEL proleće/leto 2026: zavirite u specijalni Egg hunt

Na Milanskoj nedelji mode Diesel je još jednom dokazao da modna revija ne mora da bude ograničena na pistu. Umesto klasične prezentacije, Glenn Martens, kreativni direktor brenda, lansirao je Diesel Egg Hunt – spektakularnu izložbu na otvorenom koja je transformisala gradske ulice u modnu mapu. Uz podršku Grada Milana, 55 autfita bilo je postavljeno u gigantske, prozirne jajaste instalacije, dostupne svima, bez ulaznice i bez prepreka. Moda je, makar na trenutak, prešla iz ekskluzivnog sveta u svakodnevni život, postavši igra u kojoj svako ima mesto u prvom redu.

„Ovo je Diesel za ljude, kolekcija koju javnost otkriva u istom trenutku kao i svi ostali. Moda je igra i mi je igramo: svako je u prvom redu. Prati pravila, pa ih prekrši, for successful living“, poručio je Martens, naglašavajući koncept demokratizacije mode.

Sam dizajn oslanja se na prepoznatljiv Dieselov eksperiment – kombinaciju grubih tretmana i sofisticiranih formi. Pregača-haljine od satenskog teksasa sa efektom habanja i laserom tretirani saten-denim u jarkim bojama otkrivaju novu energiju brenda, dok su sakoi obogaćeni bajkerskim trakama koje se vezuju na različite načine. Koža, nabavljena iz štavara koje promovišu odgovornije prakse, dobija neobične forme „životinja koje nikada nisu postojale“, pretvarajući suknje i mini-haljine u fantazmične komade. Pletenine, trompe l’oeil iluzije i slojevi koji „varaju“ siluetu daju kolekciji dodatnu dinamiku, kao da svaki komad krije još jedan nivo igre.

Aksesoari dodatno naglašavaju Dieselov kor. Torbe Load-D, D-Pods i Flag-D reinterpretiraju klasične forme u skulpturalne objekte; sandale i mokasine donose prenaglašene proporcije i metalne detalje; dok ogrlice i narukvice evociraju skelete i pršljenove, igrajući se idejom tela i njegove strukture. Kolekciju upotpunjuju dva nova modela naočara za sunce – Round-D i Geck-D – kao i Vert satovi sa pavé kristalima na brojčanicima.

Kolekcija proleće/leto 2026 još jednom potvrđuje Martensovu sposobnost da Diesel pretvori u laboratoriju vizuelnih i materijalnih eksperimenata, ali i u brend koji najozbiljnije shvata svoju igru. U Milanu je moda sišla sa piste i postala deo svakodnevnog života – dostupna, provokativna i spremna da je svako doživi na svoj način.

Creative Director: Glenn Martens

Styling: Ursina Gysi

Hair: Gary Gill

Make-up: Inge Grognard for @MACcosmetics

Concept Designer: Studio Dennis Vanderbroeck

Casting: Establishment NY