ISTOK SREĆE ZAPAD GUESS JEANS PRAZNIČNA KAMPANJA

ISTOK SREĆE ZAPAD GUESS JEANS PRAZNIČNA KAMPANJA

Guess predstavlja svoju novu prazničnu reklamnu kampanju koju je priznati fotograf Chen Man snimio u Japanu. U prvom planu je predivna priroda planine Fudži i delovi Tokija i na jedinstven način spaja istočnu i zapadnu kulturu, suprotstavljajući tradicionalnu japansku okolinu i Guess modernu odeću i aksesoar. Spoj likovne umetnosti i modne fotografije - potpis Chena Mana – hiper zasićena paleta boja i mešanje kulturnih uticaja daju čudesnu sliku i fantastičan sjaj. Po kreativnom konceptu Paul Marciana za prazničnu kampanja fotografije Chena Mana predstavljaju GUESS devojke Megan Williams i Karmay Ngaia, mlade i pune energije, najbolje što suprotstavljeni svetovi mogu da ponude. Kampanja dočarava bajkovito putovanje dveju prijateljica koje posmatrača vode u neke od najživopisnijih krajeva Japana. GUESS devojke putovanje započinju prikazivanjem najtradicionalnije japanske borilačke veštine, Kenda. Atraktivni pokreti pokazuju njihovu snagu i lepotu. Nakon toga upoznaju nas sa drevnom japanskom ceremonijom ispijanja čaja. Neizostavni deo putovanja je i vožnja rikšom i poziranje pred japanskom ribarskom zastavom. Priča se završava posteljom punom latica trešnjinog cveta. Stajling potpisuje poznati modni urednik i stilista Satoshi Hirota, prikazavši nam najatraktivnije komad iz Guess praznične kolekcije. Smele crveno-crne kombinacije i koža od glave do pete odlično idu uz pozadinu. Uz smirivanje setinga, sve su uočljiviji pastelni komadi, klasične denim jakne.