HILFIGER DENIM PREDSTAVLJA GLOBALNU JESENJU KAMPANJU

HILFIGER DENIM PREDSTAVLJA GLOBALNU JESENJU KAMPANJU

Advertajzing kampanja pod nazivom ‘Game On’ biće ispraćena ekskluzivnom digitalnom kampanjom čije su glavne zvezde globalni online influenseri

Američki modni klasik Tommy Hilfiger predstavio je jesenju advertajzing kampanju za kolekciju Hilfiger Denim pod nazivom “Game On” inspirisanu duhom srednjoškolske lige u američkom fudbalu i pratećom ikonografijom. Od teretane i svlačionica, do hodnika sa peharima i učionica, ovosezonski prepoznatljiv stil je relaksiran, mladalački i cool uz obavezan iconic Tommy Hilfiger rock’n’roll twist.

postfcodenimtommy

ADVERTISING CAMPAIGN

U fokusu jesnje advertajzing kampanje za Hilfiger Denim su dešavanja u svlačionici. Stilska fuzija koledž i atletskih refernci u kombinaciji sa Hilfiger Denim buntovničkim “prep with an edge” obrtom, predstavlja sve od poderanih detalja i izbledelog indiga do nesvakidašnjih završnica i vintage pranja. Kampanja je fotografisana u Glen Ridge-u, Nju Džersi, a među glavnim junacima je plejada eklektičnih likova iz prethodnih kampanja kao što su Tilda Lindstam, Line Brems, Jing Wen, Bram Valbracht, Jamie Wise i Dade Horton. Za frizure se pobrinuo Tomo Jidai, a za šminku Maki Ryoke. Stajling potpisuje Matthew Tauger, dok je Josh Olins autor fotografije.

DIGITAL CAMPAIGN

Advertajzing kampanju prati ekekluzivna digitalna mini kampanja sa četvoro globalnih online influensera - kalifornijski modeli Alexis Ren i Jay Alvarrez, holandska blogerka Linda Tol, kao i švedski tekstopisac, pevač i tv voditelj Andreas Wijk. Tomijeva fantastična četvorka će se pojavljivati u svojim omiljenim komadima iz kolekcije jesen/zima 2015. a fotografije postavljati na svojim sajtovima, Facebook, Twitter i Instagram nalozima uz upotrebu #HilfigerDenim. Digitalna kampanja je nastala u Glen Ridgeu u Nju Džersiju, a fotografije je načinio Nick Dorey.