ALICIA KEYS NOVI BRAND AMBASADOR LEVI’S-A

ALICIA KEYS NOVI BRAND AMBASADOR LEVI’S-A

Američki modni classic Levi's® lansirao je globalnu brend kampanju za žensku denim kolekciju u sezoni jesen/zima 2015. Kampanja, izgrađena oko krilatice "Live in LEVI'S®", u centru pažnje ima globalnu umetnicu, višestruku dobitnicu Grammy nagrada, pevačicu i tekstopisca, producenta i aktivistu, Ališu Kiz, koja će svoj jedinstveni glas i stil staviti u službu Levi's®-a za debi njihove nove Transformational ženske denim kolekcije. Levi's® će u prvi plan istaći njen lični stil, dok će pesma "28.000 days" biti ekskluzivni soundtrack kampanje. Levis-AK-FF-cover “Kada ste autentično svoji, onda ste predivni i moćni. Shvatila sam da sam u srcu prava jeans devojka. Najviše samopouzdanja imam dok nosim jeans“, izjavila je Alicia Keys. “Levi’s je za svaku ženu, devojku.... postoji za svakoga po nešto! On je poput muzike, okuplja ljude iz svih krajeva sveta. Levi’s je miks kultura!“ Više od 8 decenija, žene su nosile Levi's® kako bi se osećale jakima i punim samopouzdanja, ali i kako bi izrazile sopstvenu originalnost i stil. Tokom prvih 80 godina, Levi's® je bio opsednut izradom savršenog para farmerki za žene. Brend koji je izumeo originalni Blue Jeans daleke 1873. i legendarni 501®, stvorio je i prvi plavi denim za žene 1934. godine, što je modu promenilo zauvek. Osam decenija Levi's® se trudio da usavrši dva segmenta - da poboljša njihov kroj u skladu sa ženskim telom ali i da ubaci detalje koji će običan transformisati u savršen par farmerica. 1 Za jesen 2015, Levi's® je upregnuo sve znanje u kombinaciji sa inovacijama i relevantnošću mukotrpnog istraživanja među fanovima širom sveta kako bi stvorili transformativnu žensku kolekciju jeansa ukorenjenu u ključnim krojevima, stilovima i detaljima koje žene žele. Koristeći najnovije inovativne tkanine i tehnologije koje vas čine vitkijima, najsavremenije stretch tehnike, autentični LEVI'S® detalji i obrada svetske klase, stvorili su savršen jeans za svaki tip ženskog tela.